Складний вибір: Bajaj ns200, Lifan KPT чи третій варіант?

Сравниваем мотоциклы, выбираем предпочтение по типу мотоцикла,выбираем ценовую категорию, сравниваем все плюсы и минусы.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Обираю собі перший мот. Проблема в тому, що не знаю, чого хочю.
Тут мої роздуми
Вирішив звернутись до форумчан, не те, щоб за допомогою, а так, обговорити всі за і проти. Взагалі, як третій варіант розглядаю Honda CB500. Але такий моцик я зможу собі дозволити лише наступного року. А хочеться вже сьогодні. Та й їздити б навчитися. Може наступного року я й не Сібіху захочу а турер чи ендуро?
Black
Активный участник
Сообщения: 122
Зарегистрирован: Май 29, 2015, 16:41
Контактная информация:

Сообщение Black »

ото бот! Мото-бот! Свій, теплий ламповий бот. Впарює китай.
5ть балів )))) за старанність розібратись в темі)

Якби ти був реальною людиною, що шукає мот, то знав би, що зараз ситуація на ринку така, що в ціні нового китайця береш кубатурного японця початку 2000х. І якщо береш з головою, то не маєш і половини тих проблем, що "щасливі" власники "абсолютно нового китайця, який абсолютна копія японця".
Последний раз редактировалось Black Июнь 5, 2018, 00:28, всего редактировалось 1 раз.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

У мене немає всієї суми. Є лише 1500. Для купівлі моцика з магазину, мені будь-який банк дасть споживчий кредит 500-1000 у.о. під реальний відсоток, за рік віддам. Брати "швидкогроші" під 120 відсотків річних мені світогляд не дозволяє. Це по-перше.
По-друге, якщо брати б/у техніку повинен бути запас коштів, а не заборгованість по кредиту, хоча б косарик, для вирішення проблем, що вилізуть після покупки. А вони вилізуть. Не вилазять лише у "знакомого моего знакомого", але я з ним на жаль не знайомий.
По-третє. Дивився я деякі моцики. За 2000 продають як правило мотоцикли з травмами, з закопченими трубами, побиті іржею чи крадені (недорозмитнені, бабуся втратила документи, я так 10 років їздив і т.ін.). А ще є півники з качанівської колонії, які продаючи неіснуючий моцик з неіснуючого складу митного конфіскату, просять передплату.
Тому, якщо є конкретна пропозиція, прошу в студію. Можна особистим повідомленням. А троликів прошу звернути увагу на те, що я не впарюю, а в принципі дуже сумніваюсь в доцільності купівлі китайців, не вірю в нагло агресивну рекламу індійців, які навіть не читають те, що постять на своїх сайтах.


Пруфлинк
Black
Активный участник
Сообщения: 122
Зарегистрирован: Май 29, 2015, 16:41
Контактная информация:

Сообщение Black »

Kawasaki GPZ 500, ER-5, EN-500 - ціновий діапазон від 1500 до 2500, роки тільки після 96го. Якщо на руках є 1.5 то зараз вибираєш мот на доках за 2к - 2.5к і йдеш дивитись - даю 80% що продавець морально готовий скинути 500$ і 20% що 1к$. Обов'язково з товаришем, що розбирається. Закопчені труби - погано виставлена суміш не показник вбитості.
Реальні довкладення треба рахувати одразу на місці.
Вбитісь - довго заводиться (деякі продавани спеціально прогрівають перед приходом клієнта, щоб це приховати), грюкіт, тарахтіння з мотора, дим з вихлопних, дуже тверда, або дуже м"яка підвіска. Але це може сказати тільки людина, знайома з маркою.
Не впливає на стан але вилітає в копійку - гальмівні шланги грають ($100), розтягнутий ланц і зірки ($120)б гальмівні диски товщиною менше 3.5мм - 200$-400$. Розбиті підшипники колеса-рульова - 30$-70$.
А китай ... він їде, але тьмано, не вимагає великих вкладень, але вимагає малих. Не поламаний, але точно поламається.
"Гіркота низькопробної речі псує смак значно довше, ніж тимчасовий біль за високу ціну".
P.S. Уточни хоча б з якого регіону, бо сенс посилати до мота, який в 1.5к км від тебе нема.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Поновив профіль. Дякую.
Глянув рекомендовані моцики на олх. На запит один випав ось. В робочий час зателефоную.
Black
Активный участник
Сообщения: 122
Зарегистрирован: Май 29, 2015, 16:41
Контактная информация:

Сообщение Black »

краще вже цей
gpz 500s
і пропонувати 1500$ думаю продавець буде руками і ногами за.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Black писал(а):Цитата(Black @ 6.6.2018, 11:08) думаю продавець буде руками і ногами за
Дякую. Надіслав запит. Чекаю відповіді. Київський господар не відповідає. Ні на телефон ні на олх повідомлення.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Black писал(а):Цитата(Black @ 6.6.2018, 11:08) думаю продавець буде руками і ногами за
За словами господаря мотоцикл дійсно в гарному стані, тому розмови про знижку недоречні.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

І взагалі, в мене таке відчуття, що весь цей "страч в камєнтах" з приводу "за таку ціну можна взяти японця" розводять або школярі, у яких недостатньо коштів навіть на альфу, тому оцінюють мотоцикли виключно гіпотетично, або власники вхлам роздовбаних японців, які не можуть їх продати навіть за 1500$, хоча за стільки ж і купували, і він дійсно їхав, цілий день, до вечора їхав круто, а вранці не заводиться.
Або переконайте мене в іншому.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Розповім іще одну історію, як я купував автомобіль.
Дуже довго, десь років зо два я обирав свій теперішній автомобіль. До нього був 40-річний ГАЗ-21, потім ЗАЗ Славута. Зайомі пропонували звісно ж Мерседес! І ніщо інше. Одного разу я навіть домовився про купівлю форда фокуса. Крутезний форд, майже новий, кожа, рожа, клімат, салон гіві і дешево! Розповів знайомим, що завтра беру, випадково знайшов майстра, котрий "шарить". Той підійшов до форда, типу для поторгуватися, а форд коптить. Двигуну гаплик. Підняли, а ходовій гаплик. Порахували вартість повного ремонту, так і форда і не купив.
В решті решт купив китайця. Наїздив вже 125 тисяч, нічого не відпало, окрім ТО, замінив підшипник ступиці і поршень супорта. І це за 5 років експлуатації. У легендарному ГАЗ-21, який "зроблений із радянської танкової броні і не ламається в принципі" за рік я замінив майже все. В мене в русі зривало кришку коробки. Кілометрів за 500 від дому. Це й був головний аргумент проти легендарного вічного мерседеса. До речі, той мерседес, від якого я відмовився, купив мій сусід. Красивий, біленький, в 124 кузові, 2,5 літровий 5 циліндровий легендарний і дивовижно економічний двигун. Майже щодня я з ним зустрічався. При чому, я ставив китайця в гараж, а він крутив свій мерседес. Через пару місяців від продав свою мрію і купив ланос. Вирішив, що краще їздити як лох на ланосі, аніж гордо крутити німецькі гайки. За зиму, на білосніжному тлі мерседесівського кузова, який типу вічний, не ржавіє, проступили жовті полоси іржі, що на чверть зменшило його вартість.
До чого це я?
До того, що у виборі техніки, найважче, це відсіяти активну пропаганду хламу. Чомусь, дійсно якісні речі не сильно рекламують. Навіть продавці скромно кажуть - та працює, ніяких проблем. Нічого не крутив, не міняв, навіть не знаю як його регулювати. А коли продають відвертий хлам, рекламують:"Мотюль, акрапович, брембо".
Особливо дико виглядає заява про те, що у бажажа гальмівна система брембо, на якій написано байбре! Десь там бажажи продають під логотипом кавасакі! Бажаж роблять на тому ж заводі на якому роблять КТМ!
Хлопці, Ви серйозно? Фірма Брембо буде писати на своїх гальмах Байбре? Мабуть Байбре для українських вух краще звучить? А бажаж також для України кращий ніж кавасакі? А від заводу залежить якість? Ви в курсі, що на Южмаші роблять ракетоносії? Одні з найкращих в світі! А також кастрюлі і тролейбуси! Проте, українці, чомусь, купують кастрюлі в Китаї а тролейбуси в Австрії.
Последний раз редактировалось SergMagpie Июнь 7, 2018, 09:35, всего редактировалось 1 раз.
Black
Активный участник
Сообщения: 122
Зарегистрирован: Май 29, 2015, 16:41
Контактная информация:

Сообщение Black »

Два роки тому продав свій GPZ 500 2003року за 1.5к, цього року товариш взяв китайця майже нового 250ку за 600. Шукай оголошення річної давності. Каву 650ку знаймий взяв за 2.5. 850ки, які 4и роки тому вартували 7 зараз ідуть за 3.5. Цього року товариш ледве продав КТМ 250ку за 1.7 кросову, яку брав 3и роки тому за 2.5.
І останнє - зупинитись подзвонивши на 2а номери, значить ти не дуже й хочеш шукати, а шукаєш легких шляхів. Раджу набратись терпіння і продовжувати шукати. Досвід показує, що за короткий час таки можна знайти своє.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Black писал(а):Цитата(Black @ 7.6.2018, 10:18) Досвід показує, що за короткий час таки можна знайти своє.
Що ж, дякую на добрім слові. Буду шукати далі.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Як вважаєте, вартує брати?
Black
Активный участник
Сообщения: 122
Зарегистрирован: Май 29, 2015, 16:41
Контактная информация:

Сообщение Black »

Мот падав і перефарбований. Можна торгувати за 1.5к - 1,4к. Для початківця - бомба. Керованість, розхід, плюс можна оприділятись з класом. Якщо дивитись вживу можна ще скинути. За 16 років 20 тисяч - нуну.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Дивився я його.
З недоліків:
- тріщина на кришці акумулятора (біля вуха під болт, тріщина досить критична, хоча й не помітна);
- трохи травить масло з-під кришки клапанів (таке враження, що заломлена прокладка чи коцнута сама деталь в одному місці);
- відсутня резинка на лівій лапці водія, каже десь загубив;
- коцнуте заднє крило;
- трохи подряпаний глушник (господар каже, що приліпилась клейонка і він її здирав наждачкою, прибив би за таке).
А так, наче нічо, красивий, блискучий. Задня резина 02 року. Каже, рідна. Я здивований. Гальмівний диск рівнесенький, як новий. Обмежувачі керма, як то кажуть - муха не сиділа. Трохи пошкрябані грузи на кермі, зовсім трохи. Лапки не шкрябані. На баку коцки від камінців з-під колеса. Господар прифігачив бризговик. В красивому хондовському крилі накрутив отворів і на болти прикрутив шмат гуми. На болтах голови сліди дешевих ключів. Каже, мінялися кільця і клапана правого циліндра, що є дуже ні гуд на такому пробігові.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Фото

Black
Активный участник
Сообщения: 122
Зарегистрирован: Май 29, 2015, 16:41
Контактная информация:

Сообщение Black »

Так тикаєш його в це все і кажеш - за 1100 беру, бо ще 400 ремонти. Якщо власник після таких вказівок морозиться - забий. Він його ще довго продавати буде. Пробіг - або 120к або хз. Нормальний власник це усвіодмлює і не вибаранчає. А в ненормального власника краще не брати.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Власник виявився нормальним, усвідомив і скинув соточку, віддав тент і змазку для ланцюга. Нарізаю круги по МРЕВ. Чекаю номери й техпаспорт.
Black
Активный участник
Сообщения: 122
Зарегистрирован: Май 29, 2015, 16:41
Контактная информация:

Сообщение Black »

Вітаю! До зустрічі на дорогах )

P.S. Резину пошукай хоча б 10х років б/у. Бо в дощ буш мав халепу.
P.P.S. В Києві є група мотолюбителів, що тренуються джимханити. Рекомендую з ними зв"язатись і їздити на їхні покатушки. Дуже швидко прокачаєш водіння.
SergMagpie
Участник
Сообщения: 13
Зарегистрирован: Май 19, 2018, 18:11
Откуда: Київ, Україна
Контактная информация:

Сообщение SergMagpie »

Дякую.
Ответить